0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Twój koszyk jest pusty.

Product was successfully added to your shopping cart.
Rollkontener 4-ścienny | Kontener rolkowy
Rollkontener 4 ścienny z plastikową platformą nośną
0,00 €

(W magazynie)

Rollkontener 4-ścienny | Kontener rolkowy
Więcej widoków

Rollkontener 4 ścienny z plastikową platformą nośną

SKU - 40040

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis
  • Zamknięta konstrukcja transportowa
  • 4 koła w tym 2 skrętne
  • Galwanizowane metalowe ścianki
  • Wytrzymała lekka platforma nośna
Dprint Pprint

Dostępność: W magazynie

Szczegóły
Rollkontener 4-ścienny z plastikowa platformą nośną to solidna konstrukcja tworzaca zamkniętą klatkę. Kontener rolkowy wyposażony w 4 ściany wykonane z wysoko gatunkowej, galwanizowanej stali z czego jedna (przednia) otwierana w celu łatwego załadunku i dostępu to transportowanych towarów. Rollkontener wyposażono w zestaw kołowy z dwoma skrętnymi kołami ułatwiającymi manewrowanie. Wysokość 1500mm. Produkt polecany do transportu niewielkich towarów.
Additional information
SKU 40040
Długość (mm) 806
Szerokość (mm) 680
Wysokość (mm) 1500
Weight 0.0000
Materiał Plastik PA
Średnica ⌀ (mm) 100

1.Jak szybko otrzymam ofertę?
Ofertę przygotujemy niezwłocznie, nie później niż 24 godzin od momentu otrzymania zapytania. W niektórych przypadkach nasz Przedstawiciel może kontaktować się z Państwem przed wysłaniem oferty.

2.Jak szybko mogę otrzymać produkty?
Zależy to oczywiście od konkretnej sytuacji i produktu. Informację taką otrzymasz wraz z ofertą. Posiadamy ogromną pulę standardowych nośników logistycznych (palet, skrzyń, nadstaw) dostępnych „od ręki”, jak również realizujemy projekty dobierane indywidualnie dla klienta.

3.Jaki jest minimalny czas wynajmu?
Standardowy, minimalny czas wynajmu to 1 tydzień. W niektórych przypadkach możemy wycenić krótszy okres (szczególnie dla nośników standardowych). Wpisz żądany czas wynajmu (jeśli jest krótszy niż 1 tydzień) w komentarzu podczas składania zapytania.

4.Czy można przedłużyć okres wynajmu?
Tak. Nigdy nie wymagamy zwrotu, dopóki sam nie uznasz, że możesz już zwrócić produkty. Prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem w celu omówienia szczegółów.

5.Czy można skrócić czas wynajmu?
Stawki kalkulowane są w oparciu o czas wynajmu. Wynajmowane produkty można zwrócić wcześniej, ale nie spowoduje to zmniejszenia kosztów wynajmu. Skrócenie wynajmu i zmniejszenie kosztów jest możliwe jedynie w szczególnych przypadkach.

6.Czy Rotom może dostarczyć i odebrać produkty we własnym zakresie?
Tak, nasza oferta może zawierać również dostawę i odbiór produktów po okresie wynajmu. Prosimy o podanie lokalizacji dostawy podczas składania zapytania i zaznaczenie w komentarzach, że opcja ta dotyczy również odbioru produktów po okresie wynajmu.

7.Czy muszę zwrócić dokładnie te same produkty?
W większości przypadków tak. Wyjątkami są produkty, które są wymienne ale w całości sprawne (paleta Euro, paleta H1, Gitterbox, pojemnik E2, paleta Dusseldorfer, nadstawy drewniane). Więcej szczegółów uzyskasz u naszych specjalistów.

8.Czy wynajmowane produkty są specjalnie oznaczone?
Niektóre tak. Jeśli chcesz aby wszystkie produkty wynajęte przez Ciebie były oznaczone aby łatwo odróżnić je od własnych, możemy to zrobić.

9.Kto ponosi koszty uszkodzonych lub zagubionych produktów?
Uszkodzone produkty wskutek niewłaściwego użytkowania lub produkty zagubione pozostają kosztem wynajmującego. Wysokość tych opłat zostanie podana w ofercie.

10.Gdzie znajdę dokładne warunki wynajmu?
Szczegółowe warunki wynajmu zostaną przesłane razem z ofertą.

  •  Szybka dostawa
  •  Elastyczność
  •  Duże zasoby

Zobacz również

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Close