0item(s)

Nie masz produktów w koszyku.

Twój koszyk jest pusty.

Product was successfully added to your shopping cart.
Pokrywa do skrzyniopalety 61280 Magnum Classic 1200x800mm
Pokrywa do skrzyniopalety 61280 Magnum Classic 1200x800mm
0,00 €

(W magazynie)

Pokrywa do skrzyniopalety 61280 Magnum Classic 1200x800mm
Więcej widoków

Pokrywa do skrzyniopalety 61280 Magnum Classic 1200x800mm

SKU - 61280L

Oceń ten produkt jako pierwszy

Krótki opis
  • Kompatybilna z systemem magnum Optimum 1200 x 800 mm
  • Skutecznie chroni zawartość
  • Ochrona przeciw brudowi i wilgoci
  • Wytrzymała, wysokiej jakości materiał

Dprint Pprint

Dostępność: W magazynie

Szczegóły
Gładkie ścianki,ułatwiające utrzymywanie w czystości
Wymiary:
1213x813x79mm
Zakres temperatur:
-20°C to +40°C
Additional information
SKU 61280L
Długość (mm) 1213
Szerokość (mm) 813
Wysokość (mm) 79
Weight 7.2000

1.Jak szybko otrzymam ofertę?
Ofertę przygotujemy niezwłocznie, nie później niż 24 godzin od momentu otrzymania zapytania. W niektórych przypadkach nasz Przedstawiciel może kontaktować się z Państwem przed wysłaniem oferty.

2.Jak szybko mogę otrzymać produkty?
Zależy to oczywiście od konkretnej sytuacji i produktu. Informację taką otrzymasz wraz z ofertą. Posiadamy ogromną pulę standardowych nośników logistycznych (palet, skrzyń, nadstaw) dostępnych „od ręki”, jak również realizujemy projekty dobierane indywidualnie dla klienta.

3.Jaki jest minimalny czas wynajmu?
Standardowy, minimalny czas wynajmu to 1 tydzień. W niektórych przypadkach możemy wycenić krótszy okres (szczególnie dla nośników standardowych). Wpisz żądany czas wynajmu (jeśli jest krótszy niż 1 tydzień) w komentarzu podczas składania zapytania.

4.Czy można przedłużyć okres wynajmu?
Tak. Nigdy nie wymagamy zwrotu, dopóki sam nie uznasz, że możesz już zwrócić produkty. Prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem w celu omówienia szczegółów.

5.Czy można skrócić czas wynajmu?
Stawki kalkulowane są w oparciu o czas wynajmu. Wynajmowane produkty można zwrócić wcześniej, ale nie spowoduje to zmniejszenia kosztów wynajmu. Skrócenie wynajmu i zmniejszenie kosztów jest możliwe jedynie w szczególnych przypadkach.

6.Czy Rotom może dostarczyć i odebrać produkty we własnym zakresie?
Tak, nasza oferta może zawierać również dostawę i odbiór produktów po okresie wynajmu. Prosimy o podanie lokalizacji dostawy podczas składania zapytania i zaznaczenie w komentarzach, że opcja ta dotyczy również odbioru produktów po okresie wynajmu.

7.Czy muszę zwrócić dokładnie te same produkty?
W większości przypadków tak. Wyjątkami są produkty, które są wymienne ale w całości sprawne (paleta Euro, paleta H1, Gitterbox, pojemnik E2, paleta Dusseldorfer, nadstawy drewniane). Więcej szczegółów uzyskasz u naszych specjalistów.

8.Czy wynajmowane produkty są specjalnie oznaczone?
Niektóre tak. Jeśli chcesz aby wszystkie produkty wynajęte przez Ciebie były oznaczone aby łatwo odróżnić je od własnych, możemy to zrobić.

9.Kto ponosi koszty uszkodzonych lub zagubionych produktów?
Uszkodzone produkty wskutek niewłaściwego użytkowania lub produkty zagubione pozostają kosztem wynajmującego. Wysokość tych opłat zostanie podana w ofercie.

10.Gdzie znajdę dokładne warunki wynajmu?
Szczegółowe warunki wynajmu zostaną przesłane razem z ofertą.

  •  Szybka dostawa
  •  Elastyczność
  •  Duże zasoby

Zobacz również

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Close